Khamis, 7 Jun 2012

Nazmi Faiz tandatangani kontrak dengan Biera-Mar


Bintang muda negara, Nazmi Faiz nampaknya sudah bersedia untuk memulakan kariernya di Eropah apabila Beira-Mar, kelab divisyen 1 Portugal menawarkan kontrak tiga tahun kepada beliau.
Nazmi dilaporkan telah menandatangani perjanjian tiga tahun selepas percubaan yang berjaya di sana.
Bercakap melalui kelab barunya Nazmi berkata: “Ini adalah peluang terbaik saya dan saya bersyukur saya telah berjaya. Saya amat gembira serta teruja dan tidak sabar untuk memulakan pengembaraan baru saya.”
Wan Zaharulnizam Wan Zakaria dan Wan Zack Haikal Wan adalah dua pemain Harimau Muda yang telah dikenal pasti untuk beraksi diluar selepas kelab dari Jepun FC Ryukyu menyatakan minat.
Nazmi Sementara itu, tidak akan lagi bermain dengan skuad Harimau Muda A di S-League.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan